ارسال پیام صوتی

پیام صوتی یا پیامک صوتی یکی از روش های جدید و پرکاربرد ارتباطی و تبلیغاتی است. پنل پیامک آپ اس‌ام‌اس، این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که در کنار ارسال پیامک انبوه بتوانید از قابلیت ارسال پیام صوتی (پیامک صوتی) استفاده کنید. با استفاده از سامانه پیامک صوتی آپ اس‌ام‌اس می توانید صدای خود را ضبط کرده و به شماره‌ موبایل یا شماره‌های ثابت به صورت تکی یا انبوه پیامک صوتی ارسال کنید. در ادامه این مقاله درباره کاربرد و نحوه ارسال پیام صوتی صحبت خواهیم کرد.

سامانه پیامک صوتی تبلیغاتی چه کاربردی دارد؟

استفاده از پنل پیامک صوتی یکی از روش های جدید و منحصر به فرد تبلیغات پیامکی است که باعث متمایز شدن از رقبا می شود. در اینجا چندنمونه از کاربردهای ارسال پیام صوتی که توسط کاربران ما ارسال شده است قرار گرفته است، با کلیک روی صوت می توانید صدای پیام صوتی را گوش کنید. شما هم می توانید با استفاده از خدمات آپ اس ام اس مانند کار با پنل اس ام اس به سادگی پیامک صوتی ارسال کنید.

اهمیت استفاده از پنل پیامک صوتی برای تبلیغات

امروزه مدیریت تبلیغات به صورت گسترده یکی از ارکان مهم مارکتینگ و رونق کسب و کار است. کمی خلاقیت در نوع تبلیغ باعث برتری شما نسبت به رقبا خواهد شد. علاوه بر تبلیغات مشتری مداری و حفظ ارتباط با کاربران و مشتریان قدیمی باعث می‌شود که آنها نیز شما را به اطرافیان خود معرفی کنند.

یکی از راه های جدید برای مارکتینگ و مشتری مداری ارسال پیام صوتی  است. شما با ارسال پیام به صورت یک تماس تلفنی خیلی راحت تر می‌توانید منظور خود را به مخاطب خود انتقال دهید. حتی برای تبریک اعیاد و مناسبت‌ها و یا اطلاع‌رسانی قرار ملاقات‌ها و جلسات می‌توانید از سرویس پیامک صوتی استفاده کنید. استفاده از این روش همانند استفاده از کارت ویزیت الکترونیکی باعث متمایز شدن کسب و کار و برند شما خواهد شد.

چگونه پیام صوتی بفرستی؟ معرفی روش ارسال پیام صوتی به‌صورت انبوه و تکی

اگر قصد استفاده از سرویس ارسال پیامک های صوتی را داشته باشید، می توانید از روش های مختلف زیر استفاده کنید:

  • ارسال پیام صوتی تکی
  • ارسال پیامک صوتی گروهی
  • ارسال پیام صوتی زماندار (در آینده)

علاوه‌بر این شما  با استفاده از سرویس ارسال پیامک وب سرویس، می‌توانید از ویژگی منحصر به فرد ارسال پیام صوتی از طریق وب سرویس نیز بهره مند شوید.

چگونه ویس تبلیغاتی ضبط کنیم؟ بهترین روش ضبط صدای پیام

برای ضبط و ارسال یک پیام ارزشمند تبلیغاتی کار سختی نخواهید داشت. نرم افزار ارسال پیامک صوتی می‌تواند به شما کمک کند اما در واقع حتی به این نرم افزار ها نیز نیازی ندارید. شما می‌توانید با استفاده از موبایلتان به راحتی صدا را ضبط کرده و پیامک حاوی صوت را ارسال کنید.

اگر تمایلی به ضبط صدا ندارید یا با نحوه ضبط ویس تبلیغاتی آشنا نیستید، می توانید از خدمات ضبط صدا برای ارسال پیام صوتی شرکت آپ اس‌ام‌اس استفاده کنید. ما در استدیو حرفه‌ای و با کیفیت بالا ضبط صدا را برای شما انجام می‌دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس ویژه، می توانید صفحه ضبط صدا برای ارسال پیامک صوتی را مشاهده کنید.

ارسال پیام صوتی
ارسال پیام صوتی

مزیت ارسال پیامک صوتی چیست؟

مهم‌ترین مزیت استفاده از پنل ارسال پیام صوتی آن است، دیگر بلک لیست معنا ندارد زیرا سامانه پیامکی با تمام مخاطبین شما تماس میگیرد و صدای شما را پخش می‌کند بنابراین خیالتان راحت است حتی افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند نیز از پیام تبلیغاتی شما مطلع می شوند. البته با استفاده از خط خدماتی نیز می توان از بلک لیست عبور کرد اما مزایای پیامک صوتی بسیار بیشتر از این است. در ادامه با مزیت های این روش پرکاربرد تبلیغاتی بیشتر آشنا می شوید.

با پیامک صوتی، امکان سو برداشت وجود ندارد

برقراری تماس تلفنی با افراد، همیشه موثرتر از ارسال پیام متنی است. هنگامی که شما یک پیام متنی را تایپ می کنید، قادر نیستید ظرافت هایی که توسط صدا به مخاطب انتقال داده می شوند را منتقل کنید و اغلب در همین ظرافت ها نکات و معانی متعددی نهفته است.

گاهی اوقات تن صدا خیلی بیشتر از خود کلمات قادر به بیان معانیست و حتی می تواند پیام های متضاد را نیز به مخاطب منتقل کند.

ارسال پیام صوتی بهترین راه برای به اشتراک گذاشتن مسئله ای خاص و مهم

اگرچه که اطلاع رسانی حضوری و چهره به چهره موثرترین و بهترین روش اطلاع رسانی می باشد، اما همیشه امکان پذیر نیست که به منظور انتقال آگاهی به افراد با آن ها ملاقات حضوری داشته باشیم، در حقیقت بعد از این روش، تماس تلفنی ارزان ترین و بهترین روش جهت به اشتراک گذاری اطلاعات با دیگران می باشد. ارسال پیامک صوتی باعث ایجاد حس صمیمیت بیشتری بین شما و مخاطبین تان می شود و به شما امکان می دهد در مواقع نیاز بتوانید اخبار مهم را به آنان انتقال دهید.

 ارسال پیامک صوتی به صورت بلادرنگ انجام می پذیرد

آیا تاکنون برای شما نیز پیش آمده که به فردی پیام متنی ارسال کرده باشید و پیام توسط وی دریافت نشده باشد و یا علیرغم دریافت پیام آن را نخوانده باشد؟ این مسئله برای شما آزاردهنده است؟ معمولا افراد نسبت به دریافت پیام متنی بی توجه اند، چرا که به دلیل مشغله زیاد امکان دارد پیام هایشان را مداما چک نکنند و یا به دلیل قطع صدای هشدار پیام کوتاه اصلا متوجه آن نشوند.

برقراری تماس تلفنی و ارسال پیامک صوتی یک راه حل سریع و کارآمد است که می توان از آن برای مسائل حساس از لحاظ زمانی استفاده کرد. با خرید پنل اس ام اس از سایت آپ اس‌ام‌اس می توانید از تمامی مزایای مهم پیامک صوتی بهره مند شوید.

پیام صوتی صمیمیت اطلاع رسانی رو در رو را به شنونده انتقال می دهد

شنیدن صدای افراد همیشه امری بسیار خاص و قابل توجه است، بنابراین اگر امکان اطلاع رسانی حضوری برای شما مهیا نیست، پیشنهاد ما جایگزینی آن با ارسال پیامک صوتی می باشد، در پیام صوتی جدیت، مهربانی، تاکید و سایر نشانه های صدا قابل انتقال می باشد.

هزینه پیامک صوتی از پیام متنی کمتر است!

معمولا هزینه ارسال پیامک صوتی کمتر از هزینه ارسال پیام متنی است. به علاوه شما در هر صفحه پیامک متنی تنها می توانید ۷۰ کاراکتر متن را به صورت فشرده برای مخاطب ارسال کنید، در صورتی که در هر دقیقه از پیام صوتی قادرید حجم وسیعی از اطلاعات را به وی انتقال دهید.

 

راهنمای ویدیویی آموزش ارسال پیام صوتی

با استفاده از آموزش ویدیویی زیر می توانید با نحوه ارسال اس ام صوتی از طریق سامانه پیام صوتی آشنا می شوید:

مقالات مرتبط