آموزش ارسال پیامک گروهی از فایل اکسل در سامانه پیامک

یکی از قابلیت‌های سامانه پیامکی آپ اس ام اس ارسال پیامک از اکسل می‌باشد که با استفاده از ماژول ارسال پیامک از طریق فایل اکسل شما می‌توانید به شماره موبایل‌های ذخیره شده در اکسل پیامک گروهی ارسال کنید.

نمونه فایل اکسل برای ارسال پیامک

  • شماره موبایل افراد در ستون a اکسل باشد.
  • شماره موبایل افراد انگلیسی باشد.
  • بین شماره موبایل موجود در اکسل فاصله نباشد.
  • فرمت سلول اکسل number باشد.

آموزش ویدیویی ارسال پیامک انبوه از طریق فایل اکسل و متنیtxt

 

 

سامانه پیامکی آپ اس‌ام‌اس با ایجاد قابلیت ارسال پیامک به فایل متنی و اکسل این امکان را فراهم کرده است که بدون نیاز به ذخیره شماره‌ها در دفترچه تلفن سامانه پیامک و یا وارد کردن دستی شماره‌ها بتوانید به لیست شماره‌های ذخیره شده در فایل اکسل پیامک ارسال کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که از همان ابتدا به جای اینکه شماره مشتریان را روی کاغذ یادداشت کنید و در فایل اکسل وارد نمایید تا بتوانید به راحتی به آن ها پیامک ارسال کنید. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که ممکن است شماره‌های تکراری در لیست باشد و ارسال پیامک تکراری به یک شماره جالب نخواهد بود، اما در پنل اس ام اس آپ اس ام اس در هنگام ارسال پیامک تمامی شماره‌های تکراری و شماره هایی که به اشتباه وارد شده است حذف خواهد شد و هزینه‌ای بابت شماره‌های تکراری از شما کسر نخواهد شد.

حتما قبلا از خرید پنل اس ام اس به این نکته توجه داشته باشید که سامانه پیامک مورد نظر قابلیت افزودن فایل اکسل و متنی را داشته باشد.

مقالات مرتبط